πηγή: Η γνώμη
Τελικά το αποφάσισα….
Θα παραιτηθώ από την εφημερίδα και θα γίνω εργολάβος.
Εργολάβος κατασκευής Εθνικών οδών!! Σας λέω για σίγουρη απόδοση με μηδέν κόστος..
Ας πούμε λοιπόν για το πώς το φαντάζομαι:
Κατ’ αρχήν θα συστήσω μια εταιρεία με έδρα την Κύπρο (για να μπορώ να βγάλω τα λεφτά-κέρδη σε ofshore αργότερα και να μην φορολογούμαι στα κέρδη, αλλά τα έξοδα θα τα γράφω ΟΛΑ στο υποκατάστημα της Ελλάδας για να έχω έκπτωση φόρου) και μετά θα παρουσιάσω σχέδια κατασκευής για …. αεροπλανικές εθνικές οδούς με κουφές προδιαγραφές και κόστος όσο και οι ανταγωνιστές μου και ασχέτως τι θα κατασκευάσω στο τέλος!
Μετά θα στήσω διόδια για να παίρνω το ζεστό παραδάκι, μετρητό και ζήτω που ακριβαίνουν…. Εν τω μεταξύ θα φωνάξω και τους ελεγκτές του υπουργείου και αν ακόμη μου στείλουν «αδιάφθορους» θα νοικιάσω καινούργια μηχανήματα κατασκευής και μετά τον έλεγχο θα φέρω μπακαντέλες από Βουλγαρία και Ρουμανία για την…. ένδοξη συνέχιση του έργου. Φυσικά και θα έχω ενταχτεί και σε πρόγραμμα τρελλών επιδοτήσεων από την ΕΕ, με το αντίστοιχο αντίτιμο στα κομματικά ταμεία 3-4 κομμάτων της Ελληνικής διαφανούς Βουλής. Έπειτα θα στήσω καμιά 200αριά χιλιόμετρα κώνους για να κάνω την ζωή των οδηγών δύσκολη και κάμποσες πινακίδες με την ταυτότητα του έργου.
Θα προσλάβω εργάτες από πρώην ανατολικές χώρες και κανα δυό έλληνες (οι μόνοι καλοπληρωμένοι, μηχανικοί επιβλέποντες των έργων υποτίθεται), θα υποβάλω και καταστάσεις με υψηλή μισθοδοσία αφού εντωμεταξύ τους βάλω να υπογράφουν για τα μισά λεφτά και θα κάααααθομαι να μετράω το ζεστό παραδάκι που θα πέφτει από τα διόδια των ηλιθίων που θα περνούν από κει, μελετώντας τις επόμενες κινήσεις μου.
Ξέχασα να σας πω ότι θα πάρω και μηχανάκι καταμέτρησης χρημάτων γιατί με τα ακριβά διόδια δεν θα προλαβαίνω να τα μετρήσω στο…. χέρι!!
Κάθε τόσο, δε, που θα γκαρίζουν οι κομματικοί και οι κυβερνητικοί «συνεργάτες» μου για την πορεία του έργου και την ταχύτητα εκτέλεσης των εργασιών θα τους δίνω ένα 10% των εισπράξεων και θα γυρίζω πλευρό….
Αυτά όλα τα αντιλήφθηκα όταν προ ημερών χρειάστηκε να ταξιδέψω στην Αθήνα, αλλά με το αυτοκίνητό μου, γιατί τώρα που έμεινε το νησί με μία αεροπορική εταιρία το εισιτήριο που είχε κατέβει, ξανανέβηκε σαν χαλασμένη πίεση γριάς ασθενούς που παρακολουθείται στο ΙΚΑ (πρώην Ίδρυμα Κοινωνικής Απαξίωσης και τώρα Ίδρυμα Κατάντειας Ασθενών). Έτσι το ταξίδι με το αερόπλανο κατέστη αδύνατον.
Έλα όμως που με το «αυτοκινούμενο» το ταξίδι ήταν σαν τεστ επιδεξιότητας οδηγών, με τα αναρίθμητα χιλιόμετρα κώνων –που ειδικά το βράδυ γίνονται σουρεάλ φαντάσματα της ανικανότητάς μας- και τον κακό έως κάκιστο φωτισμό… Μπήκα για καλά στην πρίζα, φίλοι μου και άρχισα να σκέφτομαι για την αχρεία συμπεριφορά του εργολάβου μέχρι που κατάλαβα – πηγαίνοντας με 60 χλμ την ώρα, πως δεν φταίει αυτός. Το ηλίθιο και ανίκανο ή αν θέλετε διεφθαρμένο μέχρι εκεί που δεν πάει άλλο, κράτος μας, του επιτρέπει να φτιάχνει εθνικό δρόμο με μεθοδολογία του 1960.
Γιατί δηλαδή να μην αναλαμβάνει ένα χιλιόμετρο κάθε μέρα και να το τελειώνει και να μην προκαλεί ατυχήματα και δυσφορία των οδηγών;; Ποιο τζίνι επιβλέπων έργου του επιτρέπει να έχει για τόσα πολλά χιλιόμετρα ΑΧΡΗΣΤΗ την εθνική οδό;;
Και ποιό διεφθαρμένο κράτος αφήνει να πληρώνουμε, δηλαδή να χρηματοδοτούμε το έργο ΕΜΕΙΣ πληρώνοντας διόδια;; Διότι τα διόδια να τα πληρώσω για ένα δρόμο που έχει τελειώσει και είναι κάποιων προδιαγραφών βρε αδερφέ, όχι για αυτό το χάλι….
Επιπροσθέτως, το διεφθαρμένο κράτος, δεν τηρεί την υποχρέωσή του απέναντι στον πολίτη, με παράλληλους καλούς δρόμους, σε περίπτωση που δεν θες να πληρώσεις το χαράτσι, και που σαν να μην έφτανε αυτό αφήνει την εταιρεία να ανεβάζει τα διόδια κατά το δοκούν εν μέσω κρίσης….
Από δω και στο εξής αποφάσισα –εν γνώσει μου- ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΛΗΡΩΣΩ ΔΙΟΔΙΑ μέχρι να φτιαχτεί ο δρόμος και να είναι ασφαλής και σας καλώ να κάμετε το ίδιο. Να γνωρίζεται ότι αφ’ ενός δεν χρειάζεται να δώσετε κανένα λογαριασμό στις κοπέλες που ανοίγουν την «μπάρα», αλλά αν δεν την ανοίξουν να περάσετε μπορείτε να την σπρώξετε οι ίδιοι (προς τα εμπρός, δεν ανοίγει προς τα πάνω) και να συνεχίσετε το ταξίδι σας. Αρνηθείτε επίσης να δώσετε τα στοιχεία σας αν τα ζητήσουν. Μπορούν αν θέλουν να καταγράψουν τον αριθμό σας και από κει και πέρα ακολουθούμε άλλη διαδικασία. Όποιος θέλει λεπτομέρειες αντιμετώπισης αυτής της κατάστασης ας δει τι γίνεται στο διαδίκτυο και ας αρνηθούμε μαζικά το λούνα-παρκ των διοδίων της εθνικής οδού.
Αναρωτιέμαι αν θα ‘πρεπε να απαγάγω τον Βουλευτή μας και να τον εξαναγκάσω να οδηγήσει ο ίδιος βράδυ για Αθήνα, να δει την γλύκα…. Μετά από αυτό μπορεί εγώ να πήγαινα φυλακή για απαγωγή, θα είχα όμως την ικανοποίηση ότι και κείνος θα πήγαινε στο Δαφνί με τα νεύρα του «τσατάλια», γιατί να οδηγάς τρεις ώρες σε τέτοιο δρόμο σε κάνει «μπαρούτι».
Δεν βρέθηκε ένας τους να «ζορίσει» την κυβέρνηση για να εξαναγκάσει τον εργολάβο σε αναγκαστική αλλαγή του τρόπου εκτέλεσης των έργων και την εταιρεία διοδίων σε αναστολή πληρωμής διοδίων εφόσον δεν αλλάξει η μεθοδολογία εκτέλεσης;;;
Γιατί πρέπει να μας τα παίρνουν τόσο αναίσχυντα και ταυτόχρονα να προκαλούν τόσα ατυχήματα;; Ή νομίζουν ότι οι ταμπέλες περί επικινδυνότητας τους αφαιρεί την ΕΥΘΥΝΗ που έχουν;;;;
Μπορώ να σας πω πολλά ακόμη, αλλά για να μην σας κουράζω μένω στην ΑΡΝΗΣΗ μου να ξαναπληρώσω διόδια για τέτοιο δρόμο καρμανιόλα. Κάντε το ίδιο να δημιουργηθεί πίεση μπας και γλυτώσουμε. Μόνο αυτό.
Οι Ολυμπιακοί τελείωσαν. Όχι πλέον «Κάτσε κάτω απ’ την μπάρα» και το οικονομικό βάρος της. Αντίθετα: «Σπρώξε την μπάρα και πέρνα» είναι το νέο σύνθημα. Ακολουθήστε το!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου