Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

Ανομία θέλετε ανομία θα έχετε

Στα μήντια έστειλα το ίδιο κείμενο με τίτλο: Θα σας πάρει η ίδια μπάλα..........

Στους βάρβαρους το έστειλα με τίτλο: Ανομία θέλετε ανομία θα έχετε

Στον λαό που σας ψηφίζει έστειλα την ίδια επιστολή, προλογίζοντάς την ως εξής: Θα μας τα έφτιαχναν αν ήξεραν ότι ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΕΙ. Αν είχαν να κάνουν δηλαδή με έναν λαό που τους κρίνει, που δεν δέχεται αμαχητί ότι τους έρχεται, αν είχαν τον φόβο μας. Αφού πρέπει κι αυτό εμείς να το κάνουμε -κανονικά πάει το αντίθετο-, αφού λοιπόν πρέπει εμείς να γίνουμε άξιοι για να μας υπηρετούν άξια, αυτό και πρέπει να κάνουμε. Να φανούμε άξιοι για να έχουμε άξιους ηγεμόνες. Διεκδικούμε κάθε φορά, σε κάθε περίπτωση το δίκιο μας. Θα τους σταματήσουμε.

Το Σάββατο που πήγαινα στη βουλή (στην διαδήλωση) με γράψανε για κράνος. Το κρατούσα γιατί είχα και το πλακάτ μπρος στη μούρη μου και δεν έβλεπα την τύφλα μου. Με γράφουν λοιπόν και μου κρατάνε και το δίπλωμα για 10 μέρες!!!! Καλά έφριξα, θηρίο ανήμερο έγινα. Τέλος πάντων, μου λέει μια κοπέλα δικηγόρος (συν-διαμαρτυρόμενη στη βουλή), αν δεν έχεις υψηλό εισόδημα, αν πχ είσαι άνεργος δείχνουν κάποια ελαστικότητα και στην μειώνουν. Της λέω είσαι σίγουρη, γιατί εγώ είμαι μάνα ανύπαντρη οπότε σίγουρα θα με πιάνει. Μου λέει για ρώτα. Παίρνω τον Διοικητή της τροχαίας και τον ρωτάω, αν κρίνεται κάθε περίπτωση μεμονωμένα. Του εξηγώ την περίπτωση μου και του λέω κλείνοντας ότι με 300 ευρώ περνάω έναν μήνα. Μου απαντάει γι’ αυτό έχουμε κάνει την διευκόλυνση, μπορείς να πληρώσεις τα μισά αν πληρώσεις σε 10 μέρες!!!!

Τι να σου πω ήμουν που ήμουν φτιαγμένη σήμερα*... Του λέω ευχαριστώ, ξαναπαίρνω και ζητάω το φαξ και στέλνω το εξής:

Προς: Τροχαία Αθηνών

Υπ’ όψιν: κ. Διοικητή
Πειραιάς 24/09/2010
ΕΝΣΤΑΣΗ /ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ

Δεν θα πάει ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΩΣ στην εξεταστική να απολογηθεί για το Βατοπέδι ο Καραμανλής!!!!!!!!!!!!!!
Θα στείλει επιστολή!!!!!!!!!!!!!!!! ΟΧΙ ΥΠΟΜΝΗΜΑ, όπως μας δήλωσε (γιατί δεν θεωρεί εαυτόν κατηγορούμενο!!!!!!!!!!!)
Ο πρόεδρος της εξεταστικής είπε επ' αυτού: "και μία γραμμή να γράψει, τιμή θα μας κάνει"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(τα λένε σοβαρά, δεν κάνουν καμία πλάκα βλ. συνημμένο έγγραφο).

Κανείς δεν πρόκειται να τιμωρηθεί απ’ όσους παρανόμησαν εις βάρος της χώρας, εις βάρος του καθενός μας, ούτε πρώην ούτε νυν.
ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΙΣΧΥΟΥΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ; Μόνο εμείς πρέπει να πληρώνουμε, να καταδικαζόμαστε;
Ο πολίτης, για ένα υποτυπώδες αδίκημα, όπως είναι αυτό του κράνους, είναι υποχρεωμένος να πληρώσει 350 ευρώ!!!!!
και να υποστεί αφαίρεση διπλώματος για 10 ημέρες!!!!!, προφανώς για παραδειγματισμό.
Την ίδια ώρα που ο άρχων (το κεφάλι) για απείρως μεγαλύτερα εγκλήματα δεν πληρώνει, δεν τιμωρείται.
Μα για να τηρεί τους νόμους ο πολίτης ΠΡΩΤΑ δεν θα έπρεπε ο άρχων να τιμωρείτο παραδειγματικά;
Στεφανία Λυγερού

Μετά από μία ώρα με παίρνει τηλέφωνο ο κ. Μιχαιρίνας από την τροχαία Αθηνών και μου λέει:

Κύρια Λυγερού ήταν η πιο έντιμη επιστολή που έλαβα ποτέ, να έρθετε αύριο να σας σβήσω την κλήση. Αναλαμβάνω όλο το κόστος της πράξης μου.
Και πήγα σήμερα.. και μου την έσβησε. Ο κ. Μιχαιρίνας Κων/νος, Αστυνομικός Διευθυντής, Τροχαίας Αθηνών!!!!

Υ.Γ. Η επανάσταση έχει ήδη αρχίσει. Μην ετοιμάζετε τ' άρματα, μόνοι σας θα πέσετε. Σαν ώριμο (σάπιο) σύκο. Φλαπ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου