ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ
ANAKOINΩΣΗ
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΕΩΝ
Το ΕΕΚ εκφράζει την αντίθεση του στην πράξη νομοθετικού περιεχομένου που ετοιμάζει η κυβέρνηση για την καταστολή της κινητοποίησης των ιδιοκτητών φορτηγών Δημοσίας Χρήσης, τάσσεται υπέρ του αγώνα τους και κατά του νόμου ψευτο-απελευθέρωσης του επαγγέλματος των μεταφορών.
Μετά την αποτυχημένη επιστράτευση του Αυγούστου, η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ προχωρά ταχύτατα σε πράξη νομοθετικού περιεχομένου, σύμφωνα με την οποία θα επιβληθούν δρακόντεια μέτρα σε οποιονδήποτε μεταφορέα δεν επιστρέψει στη δουλειά: Από αφαίρεση άδειας μέχρι 5 ετών φυλάκιση και παροχή δυνατότητας σε μεταφορείς φορτηγών Ιδιωτικής Χρήσεως να εκτελέσουν τα καθήκοντα των μεταφορών φορτηγών Δημ. Χρήσεως.
Μόνο μέλημα της κυβέρνησης Παπανδρέου δεν είναι υπεράσπιση του “δημοσίου συμφερόντος” αλλά η υπεράσπιση των αστικών μονοπωλιακών συμφερόντων που περνά από τη βίαιη περιθωριοποίηση των μικροιδιοκτητών μεροκαματιάρηδων επαγγελματιών και η δημιουργία εταιρειών μεταφοράς-μαμούθ, στις οποίες θα υπάρχουν πολύ χειρότερες συνθήκες από τις ήδη άθλιες σημερινές
Η αλλαγή του χάρτη των οδικών μεταφορών στην Ελλάδα είναι ένα μέρος μόνο μιας ριζικής αλλαγής στο χάρτη των μεταφορών γενικότερα που περιλαμβάνει το ξεπούλημα των λιμανιών, των αεροδρομίων, των ίδιων των δρόμων και κάθε "αξιοποιήσιμης" πηγής που δεν ανήκει ακόμα πλήρως στους μεγαλο-καπιταλιστές, ξένους αλλά και έλληνες.
Γι' αυτό είναι αντιδραστική κάθε άποψη που απορρίπτει από εθνικιστική άποψη την "απελευθέρωση" του συγκεκριμένου επαγγέλματος καθώς αυτό δήθεν θα ενίσχυε τους Βούλγαρους ή τους Τούρκους συνάδελφους των ελλήνων φορτηγατζήδων.
Εχθρός μας δεν είναι άλλοι Βαλκάνιοι μικροιδιοκτήτες ή μισθωτοί εργαζόμενοι αλλά όλες οι βαλκανικές αστικές τάξεις και πρώτα απ' όλα η ελληνική που διεκδικεί τη μερίδα του λέοντος από τις μεταφορές της περιοχής σε βάρος των εργαζομένων στις μεταφορές.
Ταυτόχρονα μόνο αρνητικές θα είναι οι συνέπειες συνολικά για την εργατική τάξη και τα φτωχά λαϊκά στρώματα από τη μονοπώληση της αγοράς των οδικών μεταφορών, καθώς θα οδηγήσει σε παραπέρα αύξηση των τιμών στο συγκεκριμένο κλάδο, μιας και οι ήδη υψηλές τιμές οφείλονται στο υψηλό κόστος των καυσίμων και των ανταλλακτικών, αλλά και γενικότερα στην κερδοσκοπική λύσσα των βιομηχάνων και των τραπεζιτών.
Αυτούς και μόνο εξυπηρετεί το συγκεκριμένο σκέλος του Μνημονίου, αλλά και όλο το Μνημόνιο της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ με την Τρόικα.
Το ίδιο ισχύει και για τους άλλους "κλειστούς" κλάδους που θα πάρουν αμέσως μετά σειρά για "απελευθέρωση".
Μια ήττα των φορτηγατζήδων θα ανοίξει το δρόμο και για τους φαρμακοποιούς και όχι μόνο.
Το βασικό πρόβλημα δεν είναι πόσο "κλειστό" ή πόσο "ανοιχτό" είναι ένα επάγγελμα αλλά ότι σχεδόν όλα βρίσκονται σε κρίση μαζί με το σύστημα πάνω στο οποίο λειτουργούν.
Η παραπέρα προσαρμογή στις απαιτήσεις αυτού του συστήματος θα οξύνει τα προβλήματα τόσο αυτών των κλάδων όσο και του λαού συνολικά.
Γι' αυτό πρέπει να υποστηριχθεί ο συγκεκριμένος αγώνας τόσο ενάντια στην κυβέρνηση της Τρόικας, όσο και στη ΝΔ που ψήφισε επί της αρχής το εν λόγω νομοσχέδιο.
Την ίδια στιγμή καλούμε τους μικροιδιοκτήτες μεροκαματιάρηδες φορτηγατζήδες να κόψουν κάθε δεσμό με τους μεγαλο-ιδιοκτήτες φορτηγατζήδες και τους συνδικαλιστικούς και πολιτικούς εκπροσώπους τους.
Μόνο σύμμαχος τους είναι οι μισθωτοί εργαζόμενοι στο ίδιο επάγγελμα και όλοι οι εργάτες και πρώτα απ' όλα αυτοί που βρίσκονται τώρα στον αγώνα.
Ο κοινός τους αγώνας μπορεί να φέρει την ανατροπή αυτού του επαίσχυντου νόμου και όλων των αντιλαϊκών μέτρων και της ίδιας της κυβέρνησης, για να ανοίξει ο δρόμος για την εξουσία των εργατών, την πλήρη αναδιοργάνωση των μεταφορών και της οικονομίας σε σοσιαλιστικές βάσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου