Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2010

Καταγγελία: Η Αστυνομία τρομοκρατεί πολίτες για να πληρώνουν τα διόδια


Καταγγελία: Η Αστυνομία τρομοκρατεί πολίτες για να πληρώνουν τα διόδια

Zougla online

Κυριακή, 7 Νοεμβρίου 2010, 12:43

«Τέταρτη 10:00 το πρωί, λαμβάνω ένα τηλεφώνημα από μια φίλη και συναγωνίστρια η οποία μου εξηγεί ότι βρίσκεται στα διόδια της Κορίνθου και δεν της επιτρέπουν να διέλθει επί δέκα λεπτά, επειδή αρνείται να πληρώσει το αντίτιμο. Οι υπάλληλοι είχαν καλέσει την Αστυνομία και την υποχρέωσαν να κάνει δεξιά και να παραμείνει εκεί, μέχρι να φτάσει το περιπολικό.

Φτάνοντας στα διόδια και αφού αρνήθηκα και εγώ να πληρώσω είχα ακριβώς την ίδια αντιμετώπιση από την προϊσταμένη του σταθμού των διοδίων. Έκανα δεξιά το αυτοκίνητο μου και είδα την κοπέλα - που με είχε καλέσει - να περιμένει ενώ η ώρα ήταν ήδη 10:30. Δίπλα από το Ι.Χ. της ήταν ένας υπάλληλος της εταιρίας, ο οποίος βρισκόταν εκεί, προκειμένου να βεβαιωθεί, ότι η δράστης δεν θα διέφευγε, πριν έρθει η Αστυνομία…

Μέσα στο Ι.Χ. της βρισκόταν ο επτάχρονος γιός της. Το παιδάκι από τον φόβο του είχε πλαντάξει στο κλάμα. Πήγα να του μιλήσω και εκείνο έλεγε διαρκώς ότι έρχεται η Αστυνομία και ότι δεν θέλει να πάει φυλακή! Η κοπέλα αγνοώντας ότι δεν έκανε κάποια παράβαση του Κ.Ο.Κ. άκουσε τους υπάλληλους των διοδίων και περίμενε την Αστυνομία, όπως της υπέδειξαν.

Το ίδιο έκανα και εγώ. Μόλις ήρθε το περιπολικό οι άνδρες της Αστυνομίας – που πληρώνονται από τα χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων – λειτούργησαν ως υπάλληλοι της εταιρίας Ολυμπία Οδός Α.Ε..
Άμεσα και χωρίς καθυστέρηση που ζήτησαν τα στοιχεία μου (άδεια, δίπλωμα, ασφάλεια) όχι όμως γιατί βρίσκονταν σε υπηρεσία ελέγχου των διερχόμενων οχημάτων, αλλά γιατί τα στοιχεία μου τα ζητούσε η προϊσταμένη, υπάλληλος των διοδίων.

Οι αστυνομικοί έκαναν εξονυχιστικό έλεγχο στα χαρτιά μου και διαπίστωσαν ότι δεν είχα περάσει από Κ.Τ.Ε.Ο. το Ι.Χ. μου. Η κλήση που μου έκοψαν γι’ αυτό το παράπτωμα – παράληψη ήταν της τάξης των 400 ευρώ. Αντίστοιχο έλεγχο δεν έκαναν σε κανένα άλλο όχημα. Αυτός όμως ήταν ο μόνος τρόπος να πάρουν τα στοιχεία μου και να τα δώσουν στην εταιρία Ολυμπία Οδός Α.Ε. αφού δεν είχα διαπράξει άλλη παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Οι αστυνομικοί έσπευσαν δηλαδή να ενημερώσουν την υπάλληλο της Ολυμπίας Οδού Α.Ε. σχετικά με τα στοιχεία μου, διευκολύνοντας την απλόχερα, χωρίς φυσικά να έχουν την συγκατάθεση μου. Θα μπορούσε η κα προϊσταμένη να τα λάβει υπηρεσιακώς από το Α.Τ., αλλά ήθελαν να την διευκολύνουν άμεσα. Για άλλη μια φορά η ΕΛ.ΑΣ. έδειξε το πραγματικό της πρόσωπο. Έδειξε για ποιους δουλεύει και ποιους προστατεύει, ξεχνώντας από ποιους πληρώνεται».

Δημήτρης

Με πληροφορίες από: epitropesdiodiastop.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου