Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

Ηλικιωμένος ποδηλάτης γελοιοποιεί τα ΜΑΤ στα Εξάρχεια [βίντεο]

Ένας ηλικιωμένος ποδηλάτης, κάτοικος των Εξαρχείων, έχει γίνει θέμα στα social media με τη στάση του απέναντι στα ΜΑΤ....
 Ο ποδηλάτης που έκλεψε την παράσταση τη νύχτα του Σαββάτου κατά τη διάρκεια των επεισοδίων μετά τη διαδήλωση στη μνημη του Αλέξη Γρηγορόπουλου, ζητά απλά να πάει στο σπίτι του.

Οι αστυνομικοί του φράζουν το δρόμο, αλλά εκείνος ψύχραιμος τους αντιμετωπίζει λεκτικά καταφέρνοντας, τελικά, να περάσει.

Ο διάλογος μεταξύ ποδηλάτη και αστυνομικών είχε ως εξής:

-Ποδηλάτης: «Είμαι "Έλληνας πολίτης και θέλω να πάω στο σπιτάκι μου, νομίζουν ότι είμαι μ****** και δεν μπορώ να προστατεύσω τον αυτό μου από τα επεισόδια»
-ΜΑΤ : «Με χτύπησες»
 -Ποδηλάτης : «Οχι εγώ, το ποδήλατο»

Σε άλλο σημείο ειπώθηκαν τα εξής:

-Ποδηλάτης :« Μην υποτιμάτε τη νοημοσύνη μου»
-ΜΑΤ : «Εσείς υποτιμάτε τη δική μας»
-Ποδηλάτης: «Εσείς δεν έχετε νοημοσύνη»

και ο διάλογος τελειώνει ως εξής:  ''.....Με τα playmobile παίζαμε μικροί...'' 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου