Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

ΤΡΙΠΛΗ ΕΠΑΝΑΣΥΝΔΕΣΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΦΡΕΑΤΥΔΔΑ

Η κλήση ήταν από μια κυρία μακροχρόνια άνεργη από την Φρεατύδδα του Πειραιά.

"Σας παρακαλώ, μου έκοψαν το ρεύμα. Είμαι άρρωστη από βρογχίτιδα με πολύ ψηλό πυρετό και μου έχουν δώσει μια συσκευή εισπνοών. Χωρίς ρεύμα δεν δουλεύει και φοβάμαι για την ζωή μου".
-Πως ακριβώς έγινε η διακοπή κυρία μου; ρώτησε ο συναγωνιστής που δέχτηκε το τηλεφώνημα.
- Εκεί που έκανα τις εισπνοές με το φάρμακο, ξαφνικά σταμάτησε να λειτουργεί η συσκευή. Ταυτόχρονα έσβυσε και η σόμπα που έχω για να ζεσταίνομαι.  Κατάλαβα τι έγινε γιατί χρωστούσα χρήματα στη ΔΕΗ. Είμαι πολύ καιρό άνεργη και ζω με δανεικά από φίλους και συγγενείς.
Πρότεινα στη ΔΕΗ να τους δίνω 500 ευρώ το μήνα. Οι υπεύθυνοι της ΔΕΗ δεν δέχθηκαν τον διακανονισμό.
Έτρεξα, λοιπόν, γρήγορα με το νυχτικό, κάτω στα ρολόγια της ΔΕΗ και είδα δυό νέα παιδιά, με εργαλεία στα χέρια να είναι στα ρολόγια. Θα ήταν γύρω στα 25 χρονών. Τους εξήγησα την κατάσταση μου καί τους παρακάλεσα να μην μου κόψουν το ρεύμα μια που είμαι και άρρωστη.
Ήταν σαν να μιλούσα σε τοίχο. Όχι μόνο δεν συγκινήθηκαν αλλά με χλεύασαν κιόλας.
"Κυρία μου αυτό είναι δικό σας πρόβλημα. Εμείς κάνουμε την δουλειά μας" , μου είπαν με ένα τρόπο όλο αυθάδεια.
-Και εγώ τι θα κάνω τώρα; ρώτησα.
"Φώναξε το Κίνημα Δεν Πληρώνω" μου απάντησαν ειρωνικά.

Ήξερα την δράση σας και μια που μου βάλανε την ιδέα, σας τηλεφώνησα.

Όταν οι εθελοντές συναγωνιστές  έφτασαν στην πολυκατοικία της κυρίας και αφού έκαναν την επανασύνδεση είδαν κάποιους ενοίκους να εμφανίζονται δειλά- δειλά.
"Μας έχουν κόψει και εμάς το ρεύμα" είπαν, " μήπως μπορείτε να κάνετε κάτι και για εμάς;"
Ήταν δύο ζευγάρια. Όλοι ήταν άνεργοι από καιρό. Ίσα- ίσα τα έφερναν βόλτα. Είχαν μικρά παιδιά που πήγαιναν σχολείο. Είχαν αρκετές μέρες χωρίς ρεύμα. Βρίσκονταν σε αδιέξοδο. Έπεφταν από νωρίς για ύπνο για να ζεσταθούν με τα σκεπάσματα. Τα παιδιά πήγαιναν αδιάβαστα σχολείο. Το φαγητό λιγοστό.
Οι συναγωνιστές τους συνέδεσαν και τα δικά τους ρολόγια.
 Οι άνθρωποι όταν είδαν τα φώτα στο διαμέρισμα τους να ανάβουν ήταν σαν να αντίκρισαν κάποιο θαύμα.
Η ψυχολογία τους άλλαξε και άρχισαν να χαμογελάνε ακόμη και να αστειεύονται....
Οι συναγωνιστές μας του έβαλαν την ιδέα να φτιάξουν επιτροπή αντίστασης στην πολυκατοικία και στη γειτονιά. Ο πρώτος σπόρος αντίστασης έπεσε.
 Ο χρόνος θα δείξει άν το έδαφος θα είναι εύφορο. Το ελπίζουμε. Εξ άλλου είναι η μόνη λύση.

ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΟΙ ΠΟΛΕΙΣ ΜΑΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝΕ ΜΟΝΤΕΡΝΕΣ ΦΥΛΑΚΕΣ.

ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ
www.kinimadenplirono.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου